• ベストアンサー

英訳をお願いします

SPS700の回答

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

1. Being a frugal person is different from being a stringy person. 2. I could understand that we could not be together on the day of the event, but could not understand going home right away. Are you saying I should buy an expensive ticket just for the few days? 3. In my way I have been trying to see that your dream come true, but if you cannot do even a minimum effort (to accommodate my plans) I have reached my limit. Everything must be on a give-and-take basis. 4. I can understand your wish to justify yourself. I see how you feel and what state you are in. But I have to say you are a sorry sight. If you don't get it. I think you may have no friends who pays any attention to you.   ギブアンドテイクなら、相手の都合と、ご自分の都合の両方を並べ、それに向かってお互いどれだけ譲歩したかを、比べるのが普通なので括弧の中の言葉を足しました。不要でしたら削ってください。