• ベストアンサー

英訳お願いしますm(_ _)m

(1)はあるイベントに招待されたのですが、日本にいる為参加できない為 この気持ちをお伝えしたいのですが。。。 (1)すごく行きたいけれど、今はロスまで行くことができない。。 でも当日は私の心一杯であなたのお母さん、そしてあなた達家族みんなの事を 心から思い祈ります。祈りが届きますように! (2)あなたから言われた言葉が頭からずっとはなれません。 心に穴があいたように、私の心はずっと折れたままです

• sahsha
  • お礼率57% (156/273)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

(1) I would like to go right away, but I can't go to Los Angeles now. However, I will pray for the happiness of your mother and all your family with my whole heart. May my prayer reach you! (2) The words you said to me have remained in my mind. I have lost heart. I feel like there is a hole in my chest.