• ベストアンサー

茶道の極意を説明をしたい

dorian337の回答

• ベストアンサー
  • dorian337
回答No.2

Feel the tranquility of the tea and achieve a state of nothingness when it's least expected. That's "Sado" for you. Let the tea wash away the dust in your mind and the world.

kensuzuki100
質問者

お礼

大学の教授でもされているのでしょうか? 素敵な英文ありがとうございます。