解決済み

英語の実線部分に入る語句に関して質問です。

• 困ってます
  • 質問No.9108657
  • 気になる数0
  • コメント数0

お礼率 89% (2302/2573)

KIM’S CENTRAL PARK FITNESS PROGRAM

Instead of lifting metal weights, let’s lift the weight of our own bodies! Instead of a gym, let’s use the wonderful natural environment of Central Park! Instead of exercising alone, let’s raise our motivation by being part of a group! This new training program requires no expensive equipment of gym membership. I can help you whether your goal is greater strength, more endurance, or increased flexibility. The class size is limited so that I can give special attention the whole weight of your body and aerobic training such as running and stair climbing. Leave the gym behind! Challenge your limits and sign up today by e-mailing ***@***.com

1. Who would likely be interested in this program?
(A)People who like to exercise in the gym
(B)People who like to exercise in the fresh air
(C)People who like to lift weights
(D)People who like to ride bicycles in the park

2. What is NOT an advantage of the program?
(A)Individual attention
(B)No need for special equipment
(C)A varied training program
(D)Training in large groups

3. Which expression is closest in meaning to ‘’motivation” in line 5?
(A)energy
(B)exercise
(C)will
(D)concentration

上記の文章の解答で正しいものは

1.B

2.C

3.C

で正しいですか?この場合、自信がないのですが、2はDでしょうか?

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.1

英語 カテゴリマスター
2, の正答はご指摘の通り "D" です。
文中に "The class size is limited ..." とあります。
お礼コメント
iwano_aoi

お礼率 89% (2302/2573)

回答有難うございました。
投稿日時 - 2016-01-14 14:55:31
Be MORE 7・12 OK-チップでイイコトはじまる

その他の回答 (全1件)

• 回答No.2

英語 カテゴリマスター
補足です。
2. は D.
それ以外は合っています。
AIエージェント「あい」

こんにちは。AIエージェントの「あい」です。
あなたの悩みに、OKWAVE 3,500万件のQ&Aを分析して最適な回答をご提案します。