• 締切済み

英訳してください

農園が提携しているカフェへ バンビとちょうちょのスコーン。とてもカワイかった。でも足りなかった (おなかいっぱいではない) 帰り際に小腹がすいたから普通サイズのスコーンでおやつ。まんぞく!

みんなの回答

回答No.2

Visited an affiliate cafe of the farm. Tasted scorns of Bambi and a butterfly, which were so cute, but I was not full yet. Since I was hungry, I had a refreshment again shortly before I left there. It was a regular size scorn. I was so happy.

sahsha
質問者

お礼

なるほどです。頭で考えるとなかなか思いうかばすでした ありがとうございました!

• Him-hymn
回答No.1

Dear the owner of the cafe on the farm, The scone with the decoration of Bambi and the butterflies was really cute, but it did not satisfy my stomach. Just before I left your cafe, since I was a little hungry, I ate the regular size scone for a snack. I was really satisfied with that one. Thank you! 以上でいかがでしょうか?

sahsha
質問者

お礼

since I was a little hungryの表現が思いうかばなかったので勉強になりました! ありがとうございました!