• 締切済み

翻訳して下さい

ikm2015の回答

• ikm2015
回答No.4

To Whom It may concern Thank you for your reply. After receiving, I contacted hotels com. And their answer in brief is the following: Procedure for cancellation 1. Ask the cancellation to the reserved hotel by yourself. 2. If the hotel accept the request, you report us. 3. we will contact the hotel to confirm its promise. 4. If the promise is kept, we can cancel the reserve freely. Now, the present state is No.2. If your reply is OK, I contact them again to tell. For my rudeness, I appreciate for having your time. I wait for your reply. Best regards, (署名) こんなところかと思います。これで、ホテル側も、キャンセル手続きの方法とこれからの経緯を理解できることと思います。

kirarity
質問者

お礼

まだ解決しませんが、、、。 何度もありがとうございました。 〆切らせていただきます。

kirarity
質問者

補足

Dear , Thanks for your e-mail. We don’t understand as at the moment the reservation hasn’t been cancelled at all and still remains active. Do you want us to cancel the reservation or will you do yourself? We always recommend our clients booking with us completion of a travel insurance covering the costs involved with such cases. Would you maybe have a travel insurance when booking with hotels.com ? Or maybe completed at another private company ? We’re always liable for commissions to pay to Expedia as we don’t work with hotels.com directly. Further, costs are involved with deducting an amount from a creditcard and even more with refunding to a creditcard again. The other outlays can be left apart. Please let us know if you have a travel insurance. Herefore, we can submit you the necessary documents for a refund. こんなお返事をいただきましたがこちらのキャンセル無料の了承をしていただけてないのでしょうか。 私がホテルにお伝えしたいのは前回訳していただいて送信した内容なのですが、、、。 何度もすいません、よろしくお願いします。