• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

和訳をおねがいします。

• 質問No.8065798
  • 気になる数0
  • コメント数0

お礼率 0% (1/268)

1,future generations all over the world will enjoy apple pie as long as there are appes.

2,the twelvw most important gods of ancient greece, called the olympians, belonged to the same large, quarrelsome family.

3,i always took the world "stress" in a negative way :something to be avoided as much as possible or removed as soon as possible.

4,
this product will be in stock in about a week. please contact us immediately.

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.1
  • ベストアンサー

1,future generations all over the world will enjoy apple pie as long as there are appes.
世界中の未来世代の人たちは、リンゴがある限りは、アップルパイを楽しむでしょう。
appes→apples

2,the twelvw most important gods of ancient greece, called the olympians, belonged to the same large, quarrelsome family.
古代ギリシャの12の重要な神は、オリンピアンと呼ばれ、同じ喧嘩好きの大家族に属していた。
twelvw→twelve, greece→Greece, olympians→Olympians

3,i always took the world "stress" in a negative way :something to be avoided as much as possible or removed as soon as possible.
私はいつもストレスという言葉を否定的な意味にとっていた。できるかぎり避けるべきもの、あるいは出来るだけ早く取り去るべきものというように。

4,
this product will be in stock in about a week. please contact us immediately.
この製品は一週間ほどで在庫が確保できます。すぐに私たちにご連絡下さい。

以上、ご参考になればと思います。
結果を報告する
このQ&Aにはまだコメントがありません。
あなたの思ったこと、知っていることをここにコメントしてみましょう。