• 締切済み

英語訳お願いします!

また自分の好きな人に会えるってわかったらすごく嬉しいでしょ?を英語訳で言うとどうなりますか?教えて下さい。宜しくお願いします!

みんなの回答

• renkorus
回答No.1

Wouldn’t you be happy if you learned you will be seeing your loved one again? Wouldn’t you be happy if you found out you will be reunited with your loved one? と訳してみました。