• ベストアンサー

この文を英訳してください

1 母は台所か居間のどちらかにいると思います。 2 もっと注意しなさい。そうしないと同じ間違いを犯しますよ。 3 彼女の夫は菜食主義者で、肉も魚も食べません。 4 私はあなたが歌手として成功することを信じています。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

1. I think that my mother is in either kitchen or living room. 2. Be careful, or you will make the same mistake. 3. Her husband is a vegetarian , and he doesn't eat either meat or fish.  (または Her husband is a vegetarian and doesn't eat either meat or fish.) 4. I believe that you will success as a singer. 接続詞の問題でしょうか? シンプルですが、こんな感じだと思います。 ご参考まで。

piano1982
質問者

お礼

ありがとうございました。 助かりました。