• ベストアンサー

英作をして頂けないでしょうか。

cowlonの回答

• ベストアンサー
  • cowlon
回答No.2

こんにちは。上記の英文は以下になります: The charge for the above working hours arises from our company, however this charge is not intentional nor is it a result of negligence on our part. Thank you for your understanding. 作業時間がなんの作業かによって英文が異なるかもしれませんので、ご注意を。

chokorinn
質問者

お礼

どうもありがとうございました。 勉強になりました。