• ベストアンサー

至急(>_<)英語にしてくださいm(__)m

『私の苗字の人は、日本に数えられるほどしかいないの。珍しい苗字なんだ。 私の母のお父さん(私からしたらおじいちゃん)の先祖は仙台藩上杉謙信に使えていたオサムライさん。 母のお母さん(私からしたらおばあちゃん)の先祖は 九州の方の人だよ。 先祖のことはそれくらいしかわからない。 私もあなたのこともっと知りたい。 あなたのご先祖様はどんな人なの?』←英語にしてくださいm(__)m

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

The family name I have is very rare in Japan. The ancestors on my maternal grandfather's side were samurais serving Kenshin Uesugi of the Sendai clan. My maternal grandmother comes from Kyushu. That is about all I know about my ancestors. I also would like to know more about you. What sort of ancestors do you have?

noname#253472
質問者

お礼

本当にありがとうございますm(__)m*