• ベストアンサー

英文にお願いいたします

私はあなたの誕生日を毎回祝えて本当に嬉しく思ってるよ! 学校はどうですか?私は来年3月に卒業するので就職活動をしています! お互い頑張ろうね! あなたと会ってもう4年が経つね!早くてびっくりです。また皆んなに会いたいな! プレゼントは扇子やネイルなどを入れてます。気に入ってくれるとうれしい。 あなたにとって素敵な一年になりますように!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

I think really pleased to celebrate your birthday every time! How is school? I have been job hunting since graduating in March next year! We will work hard each other! Already four years went by I met with you! It is fast and surprised. Also, I want to see everyone! Gift I have put such as a sense and nail. I'm glad you and me like. As will be nice year for you!

その他の回答 (1)

回答No.2

次のサイトを使えば、今後もつかえますよ。 http://honyaku.yahoo.co.jp/