• ベストアンサー

英訳してください

dorian337の回答

• ベストアンサー
  • dorian337
回答No.1

Illegal drugs are addictive, directly affecting the nerve system in the brains; so are cigarettes. People keep smoking cigarettes knowing that they are bad for their health and ignoring the fact that they are paying high taxes. If smoking a cigarette makes a person happy, nobody else has a right to stop him. The addictiveness of cigarette smoking is not necessarily an issue as long as cigarettes remain unprohibited.