• ベストアンサー

英訳をお願いします

以下の日本語を英訳してくれた 「あなたの家族が無事で良かった。 ただ、辛い思いをしている仲間が近くにいるなら、あなたがそっとそばにいて、心の支えになってあげて下さい。そうすることは、とても大変なことかもしれないけど、あなたはできるよ。 私にしてくれたようにね。まだ、俺の全ては話せてないけど、俺は救われた」 よろしくお願いします

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

I'm glad your family was safe. If you have some people around you who are suffering, I hope you help them and care for them. You may have some difficulty in doing this, but I am sure you can just as you did to me. I still can't tell you everything about me, but now I can tell you that I have been saved. 以上でいかがでしょうか。

KenKen102
質問者

お礼

ありがとうございます 素敵ですね