• ベストアンサー

英訳をお願いします

以下の日本語を英訳してください → 返信無いから、 倒れたりしてるんじゃないかと すごく心配だよ ← よろしくお願いします

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.3

Hey, I'm worried if you turned over or anything 'cause of no reply at all.

KenKen102
質問者

お礼

ありがとうございました

その他の回答 (2)

• chiro_mo
回答No.2

I don't get any response from you.. I got worried too much if you were sick.

KenKen102
質問者

お礼

ありがとうございました

回答No.1

We afraid if you were sick in bed, as receiving no reply from you. Please give us any mail otherwise we worry about you seriously.

KenKen102
質問者

お礼

ありがとうございました