• ベストアンサー

英訳をお願いします

以下の日本語を英訳してください → アメリカの家族が帰ってしまって、寂しいね だけど、またすぐに会えると信じて、普段の生活を楽しんでください ← 以上です よろしくお願いします

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

I'm sure you feel lonely and forlorn since your American family has gone. I want you to believe that you will meet them soon again and enjoy your normal life.

KenKen102
質問者

お礼

早急にご回答頂き、ありがとうございました

その他の回答 (1)

回答No.2

We miss that American family came back, but you believe to see again and please enjoy your life.

KenKen102
質問者

お礼

早急にご回答頂き、ありがとうございました