• ベストアンサー

英語で何といいますか?

下記の分を英語でいう場合、どのようになるか教えて頂きたいです。 出来るだけ、簡単に短くお願いできると幸いです。 (1)自己紹介 (2)私は3姉妹の次女です。  今は実家を出て彼と2人暮らしをしています。 (3)もう一度おっしゃってください。 (4)理解できません。 以上になります。宜しくお願い致します。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

1) Please allow me to Introduce myself. 2) I am the second of three sisters. However currently not living together with my family, but sharing room with my boy friend. 3) Please tell me again 4) I cannot understand (sorry)

noname#219096
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。

その他の回答 (2)

• Nebusoku3
回答No.3

1) Let me introduce myself. 2) I am the second of three sisters. Currently, I am out of my family, and living with my boy friend. 3) Coud you say it again, please. もしくは Onece more please. 4) I am sorry but I do not understand it. (I am sorry but と 最後のit は無くても I do not understand だけでも 口語では通じます。 かえって簡単な方がいい場合があります。)

質問者

お礼

回答No.2

2 Please tell me again. は不自然でしょう。 I beg your pardon? がふつうです。

質問者

お礼