• ベストアンサー

早急に、この文を、英語に直してください!!

Kohitsujichanの回答

• ベストアンサー
回答No.1

I am a pilchard's head. I am about 10-30cm in size with a blue back, white body, and I am a saltwater fish. I always travel in a school. I am a good source of protein, rich in DHA, EPA, and I also contain CoQ10. I am highly nutritious. But now, don't eat me, ok. そういう意味だと思います。