• ベストアンサー

英作をお願いします。

「(私は)ケーキの種類が多すぎてなかなか決めれなかったの。 結局ひとつ選んで店内で食べて、5つ買って帰りました。 ケーキはやめられないね。 アメリカでもかわいいケーキをよく見かけるけど、味はどう? (私は)明日からダイエットしなくっちゃ!!!」 宜しくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

It wasn't easy to chose one in so many sort of cakes. After all, I chosed one and ate it in and then I took out 5 of them. The cake is addictive, isn't it? I often found very lovely cakes in America . How are those taste? I have to go on a diet!!!