• 締切済み

英訳お願いします

あなたがもう一度チャンスをくれたことにとても感謝しています。あなたを傷つけてしまったかもしれない事とても反省しています。もう二度と好きなのに"別れよう"なんて言わない。私があなたとヨリを戻したい気持ちに変わりはありません。

• 英語

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

I want to thank you for giving me one more chance. I regret that I may have hurt you. I will never say, "I will leave you" though I love you deep down inside. I really want to get back together again.