• ベストアンサー

英訳お願いします。

あなたからもらった沢山の優しさと助けにとても感謝します。あなた達がいなければ 私の心は押しつぶされていたと思う。 正直言うとまだ心に穴があいたような気持ちはあります。 今は自分にできる事を少しづつこなしていきます。 宜しくお願いします。

• sahsha
  • お礼率57% (156/273)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

I have been given a lot of kindness and help from you. I really thank you very much. Without you guys, my mind was crushed already. To be honest, I still feel as if I have a hole in my heart. Little by little I'm now doing what I can do now. 以上でいかがでしょうか?

sahsha
質問者

お礼

ありがとうございます!