• ベストアンサー

英訳お願いします

以下英訳をお願いします 信念を持ってやり遂げたい事があると、必ず自分に、その課題を与えてくれる人が現れます。大事な事は、それが好機として捉える事がでくるかどうかです。 今日は、自分の勉強になる課題をくれた佐藤さんに深く感謝申し上げます。 初心者です、よろしくお願いします。 課題をくれた人に感謝の気持ちを持って伝えたいことです。

• ryu616
  • お礼率98% (154/156)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

When one has a mission that he wants to accomplish with conviction, I am sure a person who gives him a task appears. What is important is whether or not the person is able to seize the opportunity. Today, I would like to thank Mr. Sato for giving me a task for my learning.