• 締切済み

どなたか英文にして頂けますか?

どなたか英文にして頂けますか? ↓↓↓↓↓ 一人で見る夢はただの夢 二人で見る夢は現実 あなたは一人じゃない 誰も一人では生きられない 私はいつもここにいて あなたの隣で笑ってる 私も頑張る 一人では無理な事も 二人ならきっと乗り越えられる だから、一緒に頑張ろう あなたは一人じゃない だから、一人で頑張ろうとしないで 私の手を離さないで それも自分の為・・ 私達は敵じゃない 二人はいつも側にいて 全ての現実を乗り越えて来た 今が一番苦しい時 焦らずに恐れずに 今もこれからも共に生きよう いつかきっと夢は叶う 喜びは2倍 悲しみは半分 今までもこれからも いつか二人で幸せの涙を流そう・・

みんなの回答

• marbleshit
回答No.1

Dreaming alone is just a dream Dreaming us together is the reality Because you are not alone. No one can survive all by himself I will always be here And smile here next to you. I also keep trying myself Two of us can get over That only one could fail to conquer So let's keep on trying together. You are not alone Don't try hard by yourself. Don't let go my hand For the sake of you. I am not youe enemy We have always been together And we have gotten over reality Now is the hardest time we have ever had. Don't be frustrated Don't be afraid Live together from now on. One of these days Dreams will come true Joy could be twice as much Sorrow could be half as much Ever and will be. I hope we could shed a tear for happiness One of these days. 直訳で申し訳ないですが挑戦してみました。 私も頑張ります。