• ベストアンサー

英文にしてもらえませんか?

全く英語苦手で(´・ω・`) 次の文を英文にしてもらえると助かります。 一人になるとあなたのことを考える。 特に夜更けになるとあなたのことを考える。 今あなたは何をしていて 誰と食事して、誰と一緒にねむるのかなって… あなたの横にいる自分を想像する それが私のささやかな幸せであり それと同時に寂しい時間でもある。 あなたもそうであって欲しい 得意な方お願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

When I am alone, I think of you. Especially in the middle of the night, I think of you. I wonder what you are doing. I wonder who you are eating with. I wonder who you are going to sleep with... I imagine myself to be beside you. That is my tiny pleasure. And at the same time, it is my lonely moment. I hope you feel the same way.