• ベストアンサー

海外から購入した商品についてです

SPS700の回答

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

One of the five pieces I received has the glass portion cracked, I would appreciate your sending an undamaged merchandise.

happa77777
質問者

お礼

SPS700さま お忙しい中ありがとうございました。 早速メールを送ってみます。