• ベストアンサー

英語にしてほしいです

92128bwsdの回答

• 92128bwsd
回答No.3

I'd like to ask you a favor. Would it be possible to shoot a photo and send it to me at each step of the building process for the furniture including a photo of timber boards to be used, a timberwork before painting and after painting? And then I'd like a photo when the products has been completed as well.

DAICE1124
質問者

お礼

参考になりました!ありがとうございます(^^)