• 締切済み

至急 英語に訳して欲しいです

至急 英訳お願いしますm(__)m このプログラムに参加することで、自分の視野を広げるとともに、異国の環境に触れながら現地で語学、文化を学びたい。また、現地の人と触れ合うことで色んな価値観を知りたい。 このプログラムに参加することで、日本の文化を伝えることができる。そしてこのプログラムに参加し、その国について学び、それを日本に持ち帰ることで国どうしの架け橋になることができる。 このプログラムに関しての経験はない。しかし、今回参加することをスタートに経験を積んでいきたい。 このプログラムに参加した後も、他のボランティアにも応募して、たくさんの経験をしていきい。そして、将来は他国に貢献できる人材になりたい。

みんなの回答

回答No.1

答案じゃなさそうなのでシンプルに考えましょう。日本語の方に余分な表現があるのでとにかくシンプルに。 I want to learn other languages and culture in countries by joining the program. I want to know each set of values to communicate people in the country. I can tell Japanese culture by joining the program. And I can learn other cultures by joining the program. I can bridge Japan and other countries. I have no experience this program. But I want to start gaining experiences. Even after I want to join other voluntary programs. I want to become a person contributing other countries.