• ベストアンサー
  • 困ってます

この英文を日本語にしていただけませんか

unfortunately, this might be so late in being answered purely because I haven’t twitter’d from a computer in about two weeks and so I’m sorry if your message has been waiting for a while! and a second unfortunately, I made that set in the crudest, awful, slapdash way possible so there is no tutorial so I’m sorry for that too 英語が出来る方お願いいたします。

noname#227015

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • Nakay702

あいにく、このメッセージは遅すぎたかも知れません。もっぱら、2週間ほどコンピュータからツイッターしなかったからなのですが、メッセージくださってからしばらくお待たせしてしまい、ごめんなさい! そして、もう1つまずいことに、セットの仕方が粗雑で、ひどく、おざなりでしたので、チュートリアルが全然なく、そのことについてもまたごめんなさいです。

質問者からのお礼

回答ありがとうございました。とても助かりました。本当に感謝いたします。