• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

日本語に訳して下さい

日本語に訳して下さい。 So, I'm doing a project for my Japanese class. I have to interview a Japanese person, ask him a few questions, write down what he says, and then write a short report. There are two answers he gave that I could not understand. Could you help me type out what he answered? 以上です。宜しくお願いします!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

だから私は日本語教室のプロジェクトをしています。 私は日本人と面接して、いくつかの質問をし、彼の言うことを書き留めてから、短い報告を書かなければなりません。 彼が私が理解できなかった2つの答えがあります。 彼が答えたものをタイプするのを助けてくれますか?

質問者からのお礼

ありましたございました!