• 締切済み

英訳よろしくお願いします。

日本は今様々な問題を抱えている。日本に大打撃を与えた東北大震災から4年が経つが、復興はあまり進んでいない。東北だけでなく、日本全体が下降気味であることは明確である。私が日本の将来について悲観的な理由は具体的に3つある。

みんなの回答

回答No.1

グーグルトランスレートすると以下の通りです。 Japan suffer from various problems now . Although four years from gave Tohoku Earthquake goes on a big blow to Japan , reconstruction has not progressed much . Not only the Northeast , it is clear the entire Japan is a downturn . I about the future of Japan pessimistic reasons specifically 3 -fold.