• 締切済み

英訳してくださいm(_ _)m

真帆へ(Dear Maho) 元気?私はげんきです。こっちは期末テストが終わって本当に嬉しいです。Middleでの勉強はとても、難しくて、宿題も多いです。宿題が多いって本当に嫌だよね。英語の単語が難しくって嫌になっちゃうよ。特に数学が本当に面倒くさい。あと、先生が怖くって嫌になっちゃう!インド人の先生って目が恐いんだ。そっちは最近どう?杏樹(Anjyu)は無茶してない?はるか(Haruka)は一人ぼっちになってない? やや(Yaya)は学校に来てる?みんなのことをきづかってあげてね。大好きだよ。私の友達!                                                         愛より(Ai)

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.1

Dear Maho, How're you doing? I'm doing fine. I'm glad that our final exams are just over. I have hard time studying in Middle; it's really demanding and we have a lot of assignments. I'm fed up with homework. I need to learn many difficult English words, especially math terms. Teachers are scary. Indian teachers look at us with terrifying eyes. What about your place? Is Anjyu doing anything wrong? Isn't Haruka left alone? Is Yaya attending classes? Do care for everyone, please? I love you all. My dear friends. Yours, Ai 以上でいかがでしょうか?