• ベストアンサー

メールの英訳をお願いします。

dorian337の回答

• ベストアンサー
  • dorian337
回答No.2

先ず、材質をA からB へ変更する、ということから述べ、後からその理由を列挙する。(そうすれば「材質をBに変更します」を2度繰り返す必要がなくなります) その際、相手を不安にさせないように値段の変更がないことを早めに伝えた方がよいでしょう。 We are changing the material from Material A to Material B. (Please note that there is no change in the price.) There are two reasons for this change: (1) Material A is easy to rust in steams and it may lead to a leakage, and (2) Material A does not tolerate the specified sub-zero temperature range; Material B does.