• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

英語が分からないので教えてください

カッコ内の単語を並べ替えてください。 1.(now, order, are, ready, you, to),or shall I give you few more minutes? 2.(for, of, another, same, the, me),please. 3.Well, I think (night, I'll, it, call, a). It's been a long day. 4.(room, do, have, left, you, any) for dessert? 5.(think, I, for, I'll, go, the) vegetarian special. 6.I've been (catch, trying, to, waiter's, the, eye), but he doesn't seem to notice me. 7.(what, you, will, be, it, for),madam? 8.(it, you, if, bother, doesn't),I think I'll have a glass of wine.

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • sayshe

1. Are you ready to order now, or shall I give you a few more minutes? ご注文の用意はできましたか、それとも、後2,3分お待ちしましょうか? 2. Another of the same for me, please. 同じ物をもう1つお願いします。 3. Well, I think I'll call it a night. It's been a long day. さて、今夜はこのくらいにしよう。長い1日だった。 4. Do you have any room left for dessert? デザートを召し上がるゆとりはありますか? 5. I think I'll go for the vegetarian special. ベジタリアン・スペシャルにしようかな。 6. I've been trying to catch the waiter's eye, but he doesn't seem to notice me. ウエーターの視線をとらえようとしているが、彼は私に気付かないみたいだ。 7. What will it be for you, madam? 奥様、何に致しましょう? 8. If it doesn't bother you, I think I'll have a glass of wine. 面倒でなければ、ワインを1杯いただきます。

質問者からのお礼

ありがとうございます。