• ベストアンサー

英訳教えてください

英訳教えてください ダイヤモンドの価値は他の宝石のようにその質と大きさに左右される よろしくお願いします!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.2

* The value of diamonds depends on their quality and size as that of other jewels does. * The value of diamonds is determined by their quality and size in the same way as that of other jewels is.

abiabichan
質問者

お礼

ありがとうございました

その他の回答 (1)

• marbleshit
回答No.1

The value of diamonds depends on its quality and size as the other jewels do.

abiabichan
質問者

お礼

ありがとうございました