• 締切済み

至急英訳して下さい!

『宝石のなる木』を英訳して下さい!お願いします!

みんなの回答

• cowlon
回答No.3

The jewel tree 又は The tree that grows jewels.

• suikaemon
回答No.2

Jewelry tree OR A tree that grows jewelry

• thermal_7
回答No.1

コンテクストがないので、英訳できません。いろいろな文があり得ます。 Trees that turn into jewels. A tree that will turn into a jewel. The tree that is going to turn into jewels. など コンテクストを教えていただけますか。