• ベストアンサー

比較の英訳教えてください

比較の英訳教えてください 1彼女はできるだけ魅力的にみえるように努めた 以下はthe 比較級を使って 2宝石は大きければ大きいほど、ますます価値が上がる 3科学が進歩すればするほどますます我々の生活は豊かになる 4摂取するカロリーが少なければ少ないほど、彼女の健康には良い よろしくお願いします

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.2

1She tried to look as attractive as possible. 2The bigger the jewelry/gem(石自体なら、gem), the more it grows in value. (もしくは、the bigger the jewelry, the more it's valueなら、大きいほど価値が高い、という訳になります) 3 The more progress in Science, the more we lead a luxurious life. 4 The less calories she consumes, the better her health.

egeeee
質問者

お礼

ありがとうございました

その他の回答 (1)

• inopy7426
回答No.1

・She tried to look as attractive as she could. ・The bigger a jewely is, the more value it has.(または the more valuable it becomes) ・The more science develops, the richer our lives will be. ・The fewer colories she takes in, the better it is for her(または for her health)

egeeee
質問者

お礼

ありがとうございました