• ベストアンサー

比較の英訳教えてください

sebastian_le2の回答

• ベストアンサー
回答No.2

1She tried to look as attractive as possible. 2The bigger the jewelry/gem(石自体なら、gem), the more it grows in value. (もしくは、the bigger the jewelry, the more it's valueなら、大きいほど価値が高い、という訳になります) 3 The more progress in Science, the more we lead a luxurious life. 4 The less calories she consumes, the better her health.

egeeee
質問者

お礼

ありがとうございました