• ベストアンサー

無題

どなたか次の文の英訳を手伝っていただけませんか?(T_T) 今後あらゆる場面で強いられるであろう"選択"にきっと答えはありません。しかし自分が選んだ道こそが人生となります。"自分を信じて突き進む"それが最終的には大事なことのように思いました。みんなの人生がアンディみたいなサクセスストーリーになりますように!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

There is certainly no correct answer in our 'choice' which we will be forced to make. But our own choice will be our life. In my thought, 'making a progress believing ourselves' is the most important. I wish your life would be a success story like that of Anndy!