• 締切済み

自慢されたので。。

wodenkanの回答

• wodenkan
回答No.2

So, that means you can spend money on gifts for me, instead of paying the ticket fee. とか?

noname#142299
質問者

お礼

ありがとうございました! Thanks! You're such a nice person! I'm looking forward to it.を付け加えました(笑)