• ベストアンサー

友達のプレゼントにつける英文

naomaruの回答

• naomaru
回答No.1

It becomes late and is pardon. I congratulate you on the birthday of you! A present is KOSUME. It is glad, if it uses being with the time of growing up, although it thinks that it does not use. One is [ Neil and the others of an eyeliner and another ] all lip & grosses. culb is also after abbreviation half a year. Do I hope that 17 years old of each other can be referred to as "Having been a very good year"? だと思います。あと、下記のHPに翻訳サービスがあったので、使ってみてはいかがでしょうか?(ちなみに私もそこを使って、これを翻訳しました(笑))

参考URL:
http://www.nifty.com/
kabochi
質問者

お礼

ありがとうございました!宿題のとき便利そうです(笑)