• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

【大至急】取引先(派遣先)へ返信したく英文で作成し

ご添削の程、宜しくお願い申し上げます。 背景:派遣スタッフの勤怠承認をしてもらいたく 、先方の新しい外人マネージャーに承認依頼を出したところ、以下のメールがきました。勤怠承認システムの操作方法については、先日操作ガイドを添付しメールで説明しています。 取引先からのメール Can you or someone in your company could go through the system with me? Could be on conference call or come to our office. Since all in Japanese so I’d like to understand how to use it clearly. Anyway I have approved but not sure if it’s correct. Pls check and let me know. 返信文 Thank you for your reply. Then, I will come to your office to explain this system. Do you have time sometime next week? Sorry, I've alraedy got appointments this week. Or we will send you a time sheet converted to PDF from now on, so please allow us to process the staff's time record with an approval from you via e-mail. Please find the attached June time sheet and approve it about this time. (日本文:返信ありがとうございます。 それでは私が説明しに参りますので、来週のどこかでお時間を頂けますか? 今週はあいにく予定が埋まっておりまして、申し訳ございません。 もしくは今後は弊社からPDF化したタイムシートをあなたに送りますので、あなたからの返信を持ってスタッフの勤怠の代理承認をさせて頂くこともできます。 取り急ぎ、6月分はタイムシートを添付しますのでご確認ください。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • SPS700

このままでもいいと思います。 Thank you for your reply. Then, I will come to your office to explain this system. Sorry, this week is already fully scheduled, but not next week. If next week is alright, could you let me know what day is convenient for you? Or we will send you a time sheet converted to PDF from now on, so please allow us to process the staff's time record with an approval from you by email. Please find the attached June time sheet for your approval for June.  とも