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大規模な建設作業が行われた戦争中の要塞防衛
- 第一次世界大戦中、Rupprecht and Kuhlによって組織された建設作業では、ドイツの建設会社が要塞の防御施設を建設し、工事監督官、砲兵、技術者が配置されました。
- 建設作業には、熟練作業員を含む12,000人のドイツ労働者、3,000人のベルギー労働者、および主にロシアの戦争捕虜5万人が掘削作業に従事しました。
- この期間には、フランスとベルギーが占領され、西ドイツのセメント、砂、砂利の生産のほとんどが建設作業に注がれたため、材料の輸送は運河船と鉄道で行われました。
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>Construction was organised by Rupprecht and Kuhl; when the plans were ready the line was divided into sectors and officers from the General Staff, gunners and engineers were appointed to oversee construction, which was expected to take five months. The defences were built by German construction companies, who brought skilled workmen to fabricate ferro concrete emplacements, while 12,000 German and 3,000 Belgian labourers and 50,000 mainly Russian prisoners of war dug the trenches. ⇒建設は、ルプレヒトとキュールによって組織された。計画が準備できたとき、戦線は部門に区画されて、参謀幕僚、射撃隊、工兵から来た将校が建設を監督するよう任命された。そして、それは5か月かかることになっていた。12,000人のドイツ人と3,000人のベルギー人の労働者、それと主にロシア人の50,000人の捕虜が塹壕を掘る間、防衛施設がドイツの建設会社によって築かれたが、その建設会社の人たちは鉄筋コンクリートを造る熟練工をもたらした。 >The building works absorbed most of the cement, sand and gravel production of occupied France and Belgium plus that of west Germany. Transport of materials was conducted by canal barge and railway, which carried 1,250 trainloads of engineering stores, although the building period from October 1916 to March 1917 meant that only about eight trains a day were added to normal traffic. Mass-production techniques were used to produce items for the position. ⇒建設工事は、占領されたフランスとベルギーに加えて西ドイツの大部分のセメント、砂と砂利・砂礫の生産を飲み込んでしまった。材料の輸送は運河はしけと鉄道で行われて、貨車1,250台分の土木工事の必需品を運んだが、建築期間が1916年10月から1917年3月までということは、1日につき8台ほどの貨車分が通常の交通運搬に加えられることを意味した。陣地用の諸品目を生産するのに大量生産技術が用いられた。
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