• 締切済み

英語に訳してほしいです。

つぎに、食文化とはどんな違いがあるのかを国内と海外の二つで比較したと思います。 まず、国内の違いです。例えば、日本中どこでも食べられているうどんがあります。しかし、そのうどんにも香川の讃岐うどん,秋田の稲庭うどん,群馬の水沢うどんなどたくさんの種類があります。このように、国内ではその土地の風土や人によって薄味なのか濃い味なのかと言った味付けや中に入れる食材が違います を英語に訳してほしいです。

• 英語

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

Next, I would like to compare dietary cultures at home and abroad to see how different they are. First, let's look at the domestic differences. For example, udon is eaten everywhere across Japan. However, those udon have a lot of kinds such as Sanuki udon in Kagawa, Inaniwa udon in Akita and Mizusawa udon in Gunma. Therefore, seasoning - light taste and strong taste - and ingredients are different according to climatic difference and people.