英訳お願いします!

このQ&Aのポイント
  • お誕生日おめでとう!21歳になったあなたへの祝福!
  • 日本の桜の美しさと夜桜の魅力。
  • ウクライナでも桜を楽しめるかは分かりませんが、枝垂れ八重桜の写真をお送りします。
回答を見る
  • ベストアンサー

英訳お願いします!

英訳お願いします! お誕生日おめでとう!あなたは21歳になりますね。まだ若いなぁ!笑 あなたが25歳になった時は私は33歳だよ(笑) 今年もあなたが楽しい一年を過ごせますように祈ってます。 日本は春になりました。ウクライナは温かくなってきましたか? 春は桜の季節です。 日本にある桜は色々な種類があります。私の住んでいる地域にある桜はソメイヨシノといって白い花びらをもちます。 しかし私はピンク色の花びらをもつ八重桜が好きです。 2年前に私は夜の八重桜を見に長野県へ行きました。 ウクライナにも桜があると聞きましたが、夜桜を見たことはありますか?昼の桜と見え方が全然違います。 私は見惚れてしばらくそこを離れられませんでした(笑) 私が見た枝垂れ八重桜の写真をあなたに送りますね。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

Happy birthday! You're 21 years old. You're still so young! (:D) I'll be 33 when you become 25. (:D) I'll be praying you'll be able to spend a happy year. Spring has come in Japan. Is it getting warmer in Ukraine? Spring is a season of cherry blossoms. There are many kinds of cherry trees in Japan. The cherry trees that grow where I live are called Somei-yoshino (Yoshino cherry tree) and they have white blossoms. I like Yaezakura (double cherry blossoms) whose blossoms are pink. I went to Nagano Prefecture two years ago to enjoy cherry blossom viewing at night. I hear you have cherry trees in Ukraine, too. Have you ever seen cherry blossoms at night? They look quite different from the way they look in the daytime. I was so fascinated with them that I couldn't leave the place for a while. (:D) I'll send you the photos of Shidare-Yaezakura (cherry tree with drooping branches) that I enjoyed.

saaayaaa777
質問者

お礼

ありがとうございます!