• ベストアンサー

英文では、何て言うの?

英文では、何て言うのでしょうか? 英訳できる方、教えて下さい。 日本は今 紅葉に季節です。 日本の良いところは春は桜、秋は紅葉とすばらしい景色が楽しめるところだと思います。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • taked4700
回答No.1

1.日本は今 紅葉の季節です。 Now in Japan is the season of autumn colour. 2.日本の良いところは春は桜、秋は紅葉とすばらしい景色が楽しめるところだと思います。 One of the benefits of Japan is that you can enjoy beauty of the scenery such as the cherry blossams in spring and the autumn colour in fall.

haroharo815
質問者

お礼

ありがと

その他の回答 (1)

noname#14103
noname#14103
回答No.2

Now, it's the season of colors of Autumn in Japan. What I like about Japan is that one can adire the magnific views of the cherry blosom in Spring and the colors of the trees in Autumn. これで宜しいかと。