• ベストアンサー

英語初心者です。以下の文を英文にして下さい

桜の季節が訪れましたね。私は桜のすばらしい景色を満喫しています。日本語の好きなあなたに桜にちなんだ俳句をプレゼントします。(送ります)

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

The cherry blossom season is here. I am fully enjoying the season. Since you like the Japanese language I am going to present you with a haiku.

その他の回答 (1)

• 92128bwsd
回答No.2

The season of cherry blossom has come. I'm enjoying wonderful scenery of the flowers. I will send a Haiku about cherry blossom to you as a Japanese word lover.