• 締切済み

英訳

数えたら、スキニーが15本もあった。 「数えたら」の英訳ができません。 全文の英訳教えてください。

• 英語

みんなの回答

• SPS700
回答No.3

When I counted them, there were as many as fifteen skinnies.

Yuri1D
質問者

お礼

~したとき と訳すとなんでも簡単に訳せそうです!ありがとうございます!

• sayshe
回答No.2

When I counted the number of my skinny pants, I found that I had fifteen.

Yuri1D
質問者

お礼

分かりやすいです!ありがとうございます!

• marbleshit
回答No.1

I found that I have 15 skinny jeans after I counted (them).

Yuri1D
質問者

お礼

理解しやすいです!ありがとうございます!