• ベストアンサー

英訳していただけないでしょうか?

私には難しすぎて英訳できません。どなたか英訳していただけないでしょうか?

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

1. Durians have such strong smell that many people do not like them. 2. Since the jacket is so chic and elegant that it makes him look sophisticated. 3. This kind of incident makes me sad and furious at the same time. 4. The story of the movie was so touching that it moved me to tears. 5. The musical lived up to its good reviews and were well worth seeing. It was very thrilling.