• ベストアンサー

翻訳機使わないで英語にできるかた!

felice1919の回答

• ベストアンサー
回答No.2

The festival seems fun. I like festival. I'm looking forward to be summer because it has a lot of festivals. Did you buy a geans? I wish you had a good geans. I will go to the domestic travel in this summer. I'm looking forward to do it from now. Where will you travel?

putarou2
質問者

お礼

ありがとうございます!\(^o^)/