• ベストアンサー

英語に翻訳してください!

日本語を英語に翻訳してください! ”私の旅行の目的はその場所でしか食べれないお店をリサーチして飲食する事や 景色や夜景など、その時期その場所でしか見られないものを見る事。 一番はのんびりする事です。 旅行をしているとゆっくりした時間が流れ、日が暮れるまで海や山を見ているだけで 癒されます。 毎日時間に追われた仕事をしているので旅行で私は癒されます。” 英語が苦手なので教えて下さい、英語のスピーチをしなければいけません・・・ 翻訳お願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

One of the purposes of my trip is to enjoy the local food, scenery and night view unique to the place and season, but the most important purpose is to relax. Time passes slowly while traveling and just to see the sea and the mountains until dusk is soothing. Traveling makes me feel relaxed because I am usually swamped with work.